Ghid cumparaturi

Cum platesc?

Pentru a achita produsele comandate pe Insha.ro ai la dispozitie mai multe optiuni:

  • Ramburs la curier
  • Plata online cu cardul prin mobilpay si livrare la tine acasa
  • Plata online cu cardul prin mobilpay si ridicare comanda din Showroom
  • Plata in rate cu unul din cardurile acceptate – StarBT,  CardAvantaj, BonusCard sau AlphaCard
  • Plata prin Internet Banking
  • Ordin de plata
  • Comanda cu testare produs in Showroom

 

Ramburs la curier

In momentul in care curierul va face livrarea comenzii Dvs, veti achita acestuia CASH sau cu CARDUL suma corespunzatoare comenzii. Valoarea rambursului va fi aceea comunicata dumneavoastra in momentul plasarii comenzii si va fi trecuta si pe factura fiscala pe care o veti primi pe adresa de email comunicata de Dvs in formularul de comanda.


Plata online cu cardul prin mobilpay si livrare la tine acasa

Plata online cu cardul este realizata folosind serviciile Mobilpay. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de maxima siguranta.
Cardurile acceptate in sistemul nostru sunt: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, daca au cod CVV2/CVC2.

Nu se percepe comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie introduse datele necesare autorizarii tranzactiei in platorma de plati Mobilpay.
In cazul in care cardul este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente pentru cardul respectiv.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei de plata Mobilpay. Insha.ro nu solicita si nu stocheaza niciun fel de informatii referitoare la cardul tau.
Dupa confirmarea comenzii Dvs pe email, veti primi comanda acasa prin curier rapid cu valoarea ramburs 0.

Plata online cu cardul prin mobilpay si ridicare comanda din Showroom

Plata online cu cardul este realizata folosind serviciile Mobilpay. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de maxima siguranta.
Cardurile acceptate in sistemul nostru sunt: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, daca au cod CVV2/CVC2.

Nu se percepe comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie introduse datele necesare autorizarii tranzactiei in platorma de plati Mobilpay.
In cazul in care cardul este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente pentru cardul respectiv.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei de plata Mobilpay. Insha.ro nu solicita si nu stocheaza niciun fel de informatii referitoare la cardul tau.
Dupa confirmarea comenzii Dvs pe email, veti primi pe email un mesaj cu data de la care se poate ridica comanda Dvs din Showroomul Insha.

Plata in rate cu unul din cardurile acceptate – StarBT,  CardAvantaj, BonusCard sau AlphaCard

Programul de plata in RATE fara Dobanda folosind cardurile de credit StarBT,  CardAvantaj, BonusCard si AlphaCard este disponibil pentru cumparaturi online, pe site-ul Insha .
Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda puteti selecta modalitati de plata de la 2 pana la 6 rate fara DOBANDA.
Platile online sunt procesate prin intermediul platformei Mobilpay. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.

imagine

Cum platesc prin Mobilpay ?

Plata online prin Mobilpay este rapida si sigura, testata si recomandata de alti cumparatori.

Cum decurge o plata online prin Mobilpay?

  • Alege-ti produsele preferate dupa care completati detalii legate de livrare si plata.
  • Selectezi ca metoda de plata: plata online cu cardul prin mobilpay sau plata in 2 pana la 6 rate fara DOBANDA cu unul din cardurile acceptate.

Plata prin card bancar cu Mobilpay:

  • Completeaza datele solicitate in formularul din pagina de plata, inclusiv datele de card.Mobilpay transmite aceste date, criptat, catre Romcard (payment gateway), singura institutie care poate sa comunice cu sistemele Visa/MasterCard informatii legate de card (precum verificarea existentei sumei in contul bancar al cumparatorului);
  • Daca totul pana aici merge bine, suma aferenta tranzactiei este blocata in contul dumneavoastra (nu debitata) iar dumneavoastra primiti o notificare in acest sens;
  • Daca ati activat cardul in 3D Secure, apare fereastra in care se cere parola (informatie gestionata tot de gateway impreuna cu banca emitenta a cardului);
  • Ulterior, tranzactia se intoarce in Mobilpay unde intra in antifrauda. Cu alte cuvinte, noi ne asiguram ca tranzactia nu este o frauda, ca respectivul card sau datele de pe el nu au fost furate, ca detinatorul cardului sau o persoana autorizata de acesta a initiat tranzactia;
  • In continuare, magazinul este instiintat, automat, de efectuarea platii;
  • In ultimul pas, magazinul confirma livrarea iar suma este debitata din contul dumneavoastra.
  • Astfel, plata prin Mobilpay are loc rapid, in maxim 2 minute si in deplina siguranta, din fata calculatorului.

imagine 

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii cu cardul .
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele Mobilpay . Insha.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul dumneavoastra.Pentru a creste si mai mult siguranta datelor dumneavoastra, site-ul www.Insha.ro dispune de un certificat SSL care faciliteaza criptarea datelor pe 128 de biti.


Plata prin Ordin de Plata

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Insha.ro , in urma confirmarii pe email sau telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.
Livrarea comenzii se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise pe adresa de email comenzi@insha.ro .
Datele noastre, necesare pentru efectuarea platii sunt:

  • Nume societate : REPSINOL SRL
  • Cont lei : RO75INGB0000999903654521 , deschis la ING Sucursala Titan din Bucuresti.
  • Cod unic inregistrare: RO31646860
  • Adresa: Str Matei Basarab 20, sector 3, Bucuresti


Plata prin Internet Banking Banca Transilvania

Plata prin Internet Banking se face doar in baza facturii proforme emise de Insha.ro , in urma confirmarii pe email sau telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.
Livrarea comenzii se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise pe adresa de email comenzi@insha.ro .
Datele noastre, necesare pentru efectuarea platii sunt:

  • Nume societate : REPSINOL SRL
  • Cont lei : RO52BTRLRONCRT0213674201 , deschis la Banca Transilvania Sucursala din Bd. Corneliu Coposu din Bucuresti.
  • Cod unic inregistrare: RO31646860
  • Adresa: Str Matei Basarab 20, sector 3, Bucuresti

imagine

 

Plata prin Internet Banking ING Bank

Plata prin Internet Banking se face doar in baza facturii proforme emise de Insha.ro , in urma confirmarii pe email sau telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.
Livrarea comenzii se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise pe adresa de email comenzi@insha.ro .
Datele noastre, necesare pentru efectuarea platii sunt:

  • Nume societate : REPSINOL SRL
  • Cont lei : RO75INGB0000999903654521 , deschis la ING Sucursala Titan din Bucuresti.
  • Cod unic inregistrare: RO31646860
  • Adresa: Str Matei Basarab 20, sector 3, Bucuresti

imagine

 

Comanda cu testare produs in Showroom

In acest caz vei putea achita comanda ta direct in Showroom, cu cardul sau CASH, dupa ce testezi si esti multumit de produsul dorit sau vei putea solicita livrarea la tine acasa a produsului prin curier, caz in care vei putea achita direct la curier cu cardul sau CASH.

Livrarea produselor

Comanda plasata pe magazinul online Insha.ro are valoare contractuala insotita de confirmarea de comanda pe care o primiti pe adresa de email indicata in formularul de comanda imediat dupa ce finalizati comanda.

Costul transportului este de 15 lei  indiferent de greutatea coletului sau adresa de livrare.
Livrarea produselor se face prin curierat rapid (DPD Curier).

Nu se fac livrari duminica.

Cheltuielile legate de transport sunt suportate de client si vor fi specificate atat in procesul de plasare al comenzii, cat si pe factura fiscala pe care o veti primi pe adresa de email indicata in formularul de ccomanda. Livrarea se va realiza in intervalul 24-48 de ore de la procesarea comenzii exceptand zilele de duminica, precum si sarbatorile legale.

Pot exista situatii cand produsul comandat nu se afla pe stoc in momentul comenzii sau se livreaza pe comanda din stocul furnizorului extern. Produsele ce lipsesc momentan din stoc pot fi livrate in maximum 30 de zile in limita stocului disponibil la fabrica .

Inainte de a comanda un produs, verificati telefonic sau prin email daca acesta se afla pe stoc. Produsele care nu se afla momentan pe stoc nu pot fi livrate. Comenzile respective pot fi pastrate termen de o luna cu status – In procesare, la solicitarea clientului si se livreaza in momentul in care reintra in stoc. Daca in termen de o luna nu se pot onora, aceste comenzi vor fi considerate anulate, fara o alta notificare. Daca clientul nu precizeaza ca aceste comenzi sa fie pastrate, acestea vor fi considerate nule. Toate informatiile legate de statusul unei comenzi pot fi vizualizate de catre client direct din contul sau de abonat iar la schimbarea statusului accesta va fi instiintat automat pe email si informatia poate fi vizualizata si in contul sau de abonat Insha.ro

Statusuri comanda:

NOUA – Comanda noua plasata

IN RPOCESARE – Comanda in procesarea magazinului

PRELUATA – Comanda preluata si aflata pe traseul curierului

FINALIZATA – Comanda ajunsa la client, emitere factura fiscala

STORNATA – Comanda stornata, in caz de retur de catre client

ANULATA – Ccomanda anulata, acest status poate fi schimbat si de catre client direct din contul sau de abonaa insa numai in primele 24 de ore de la plasarea comenzii.

 

Factura fiscala va fi trimisa in format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail comunicata de Dvs in formularul de comanda, nefiind necesara stampilarea si semnarea acesteia. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit.

Toate produsele sunt livrate cu instructiuni de montaj si utilizare in limba romana, daca in mod exceptional acestea au lipsit din colet , se pot trimite clientului in format electronic pe adresa de e-mail lasata in comanda.

Plata in rate fara dobanda

Programul de plata in RATE fara Dobanda folosind cardurile de credit Star BT, CardAvantaj, Bonus Card sau AlphaCard este disponibil pentru cumparaturi online, realizate pe site-ul Insha.ro.

Plata in rate cu card de credit StarBT  de la Banca Transilvania
Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata “Plata in 2 pana la 6 rate fara dobanda prin BT Star” si alege modalitatea de plata dorita: 2, 3, 4, 5 sau 6 rate sau plata integrala.

Platile online sunt procesate prin intermediul platformei Mobilpay. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.

Nu ai inca ? Aplica acum pentru un card de cumparaturi Star:

  • in orice unitate Banca Transilvania
  • Online pe www.starbt.ro
  • Telefonic la Call Center BT: 0264 594 337 – pentru retele mobile sau din strainatate; 0800 80 CARD (2273) – din reteaua Romtelecom

 

Plata in rate cu card de credit CardAvantaj  de la Credit Europe Bank

Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata “Plata in 2 pana la 6 rate fara dobanda prin CardAvantaj” si alege modalitatea de plata dorita: 2, 3, 4, 5 sau 6 rate sau plata integrala.
Platile online sunt procesate prin intermediul platformei Mobilpay. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
Pentru asistenta non-stop cu privire la  CardAvantaj, apeleaza: CEBLine: 0801.000.000 (numar apelabil din reteaua fixa Romtelecom) sau 0750.000.000.

 

Plata in rate cu card de credit BonusCard  de la Garanti Bank

Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata “Plata in 2 pana la 6 rate fara dobanda prin BonusCard” si alege modalitatea de plata dorita: 2, 3, 4, 5 sau 6 rate sau plata integrala.

Platile online sunt procesate prin intermediul platformei Mobilpay. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
Pentru asistenta non-stop cu privire la  BonusCCard, apeleaza:

 

Plata in rate cu card de credit AlphaCard  de la Alpha Bank

Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata “Plata in 2 pana la 6 rate fara dobanda prin AlphaCard” si alege modalitatea de plata dorita: 2, 3, 4, 5 sau 6 rate sau plata integrala.
Platile online sunt procesate prin intermediul platformei Mobilpay. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
Pentru asistenta non-stop cu privire la  AlphaCCard, apeleaza:
Info Center

  •     Tel Verde: 08008 alpha (08008 25742) - apel gratuit
  •     *alpha (*25742) - in retelele Orange si Vodafone

Wishlist

Wishlist!
Cele mai dorite produse la cele mai bune preturi... de neegalat!
Insha.ro iti prezinta lista cu dorinte si promotii!

Ce este Wishlist?

Wishlist reprezinta lista cu produsele preferate de tine, la preturi preferentiale.

Cum functioneaza?

Tu adaugi produsele preferate in Wishlist , iar noi te anuntam prin email cand poti gasi produsele preferate la super preturi si iti spunem cat timp ai la dispozitie pentru a le comanda sau poti primi un voucher cadou pentru a beneficia de preturi preferentiale.

In lista cu dorinte se poate adauga orice produs prezent pe Insha.ro.

Ce inseamna preturi prefentiale?

Sunt preturi mai mici decat orice promotie de pe site-ul Insha.ro.

Unde gasesc Happy Wishlist?

In contul tau pe Insha.ro si pe fiecare pagina de produs, unde se afla butonul "Adauga in Wishlist"

Insha Birthday

Insha iti aduce o surpriza, iti oferim programul Insha Birthday.

Stim ca aniversarile persoanelor dragi din viata ta sunt foarte importante pentru tine. Noi iti facem misiunea usoara si iti oferim  cele mai tari surprize cu aceasta ocazie.

Intra in contul tau pe Insha.ro si adauga zilele de nastere ale copiilor sau persoanelor dragi din familia ta, iar noi iti trimitem cu 14 zile inaintea fiecarei aniversari vouchere cadou , pentru a cumpara persoanelor dragi tie tot cea ce iti doresti la cele mai bune preturi.

imagine

Insha Bonus pentru tine

Insha iti ofera cele mai multe surprize inca de la primul cos de cumparaturi.

Iti multumim pentru ca esti alaturi de noi si pentru aceasta iti oferim programul Insha Bonus pentru Tine.

Cum beneficiezi de programul Insha Bonus pentru Tine ?

  • La primele cumparaturi pe Insha.ro iti creezi un cont.
  • Apoi, de indata ce vei reveni pe Insha.ro si vei face noi cumparaturi te vei bucura automat de urmatoarele reduceri la tot cosul tau de cumparaturi.

Cosul de Cumparaturi

% Reducere din Valoare Cos

Primul Cos

inregistrare client

Cosul nr.2

2 % / Cos

Cosul nr.3

3 % / Cos

Cosul nr.4

4 % / Cos

Incepand cu al 5-lea cos

5 % / Cos functie de numarul Cosului

Returnarea produselor

Ai cumparat simplu, returnezi si mai simplu!
Drept de retur in 30 de zile si banii inapoi rapid si simplu in contul tau!

Daca un produs achizitionat de pe Insha.ro nu te multumeste 100%, il poti returna in 30 de zile calendaristice de la momentul livrarii/ridicarii. Fie completezi si trimiti formularul de retur pana cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data livrarii/ridicarii, fie duci produsul in Showroomul Insha.

Serviciul 30 de zile drept de retur nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile pentru comert la distanta.
In cazul in care un produs comandat de catre Cumparator si achitat cu card bancar, nu poate fi livrat de catre Vanzator (Insha.ro), acesta din urma va informa Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul bancar al acestuia contravaloarea produsului, in termen de 24 de ore de la data la care Cumparatorul a luat la cunostinta acest fapt.

Odata cu lansarea comenzii produsului Cumparatorul isi da acordul privind Termenii si Conditiile comerciale si i s-a adus la cunostinta termenul de 30 de zile privind returnarea unui produs.

Daca produsul livrat catre Cumparator este neconform, prezinta defecte sau este deteriorat, contravaloarea transportului este suportata integral de catre Insha.ro.
In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.


Conditii generale pentru returul produselor vandute de Insha.ro:

  • Costul de transport pentru retur este 15 lei. Returul in shoowroom este gratuit.
  • Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.
  • Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
  • Returul se face in ambalajul original, cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale cadouri, trebuie returnate si acestea.
  • Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se accepta doar daca sunt sigilate.
  • Nu se accepta returul produselor cosmetice sau de ingrijire personala daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena (pompe de san, aspiratoare nazale, sterilizatoare, termometre, sisteme de infasare, scutece de finet, lenjerie gravide).
  • Returul pentru produsele de imbracaminte, vandute si livrate de Insha.ro se poate face in 30 de zile calendaristice. Poti returna produsele atat in showroom, cat si prin completarea formularului de retur.
  • Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete sau rupturi.
  • Nu se accepta la retur in showroom produsele de mari dimensiuni, care necesita conditii speciale de manevrare si depozitare, cum ar fi piesele de mobilier.

Returnarea prin completarea formularului de retur:

  • Dupa inregistrarea cererii, vom trimite curierul sa ridice produsuls pe care doresti sa il returnezi. Costul de transport pentru retur este 15 lei.
  • Rambursarea banilor se va face in termenul prevazut de legislatia in vigoare in contul bancar al Cumparatorului.

Ai achitat partial cu voucher?
Reactivam voucherul si restituim diferenta. Daca termenul de utilizare a expirat, nu il vei mai putea folosi.

 

Regulament vouchere

Daca esti activ pe Insha.ro, noi te premiem periodic cu vouchere pe care le poti folosi in cazul comenzilor efectuate. Ce trebuie sa stii este ca aceste vouchere au o perioada de valabilitatate limitata in functie de promotia de care apartine si poate fi folosit o singura data. Contravaloarea acestuia se va scade din totalul cumparaturilor tale. Voucherele nu sunt transmisibile.

Cum pot primi un voucher ?

In functie de campaniile organizate pe site sunt mai multe metode prin care poti primi un voucher.Voucherele sunt emise doar in perioada activa a unei campanii si poti primi voucher pentru :

  • Creeara unui cont pe Insha.ro
  • In campaniile Wishlist  Insha Birthday
  • Daca ai uitat produse in cos poti primi un voucher pentru a finaliza comanda
  • Voucher pentru cumparaturi pe anumite categorii sau subcategorii de produse.


Cel mai important este sa ai creeat cont pe Insha.ro pentru a putea primi un voucher atunci cand una din campaniile de mai sus sunt active si astfel vei primi un vouher pe adresa de email furnizata la inregistrarea pe site.

Dupa ce ati completat formularul de inregistrare veti primi un mail automat de creare a contului. Utilizatorii ce detin mai multe Vouchere pot utiliza in cadrul unei comenzi un singur voucher , nu se pot cumula procentele de discount a mai multor vouchere si se pot utiliza doar in comenzi separate. Voucherul poate fi utilizat pentru comenzi cu mai multe produse, discountul se acorda la intreaga valoare.

Voucherul se  poate utiliza doar pentru produse care nu fac obiectul altor promotii. Daca se utilizeaza voucherul pentru comenzi ce cuprind produse cu discount si produse care nu au discount, in acest caz reducerea se va face doar pentru produsele care nu au discount.

Pentru a putea utiliza voucherul trebuie sa inregistrati codul voucherului in sectiunea Contul Meu de pe site la categoria Vouchere unde veti gasi o rubrica in care sa tastati codul Voucherului primit.

Dupa activare acest voucher va ofera posibilitatea sa beneficiati de un discount fix pentru orice comanda in perioada de valabilitate mentionata. Clientul nu poate transmite voucherul unui alt user si nu poate primi echivalentul in lei al voucherului.

Clientii au posibilitatea de a utiliza aceste vouchere prin bifarea lor in partea din dreapta jos a paginii de cumparaturi dupa selectarea produselor dorite , urmand sa se reduca din valoarea comenzii procentul voucherului utilizat . Dupa ce au selectat produsul dorit doar in cadrul cumparaturilor realizate pe Insha.ro.

Regulament promotii

1. Campania 1 Iunie – Ziua Copilului

Insha.ro va aduce campania 1 Iunie – Ziua Copilului cu reduceri la produse cuprinse intre 5 si 50% . Campania ce contine aceste reduceri se aplica doar produselor din pagina 1 Iunie – Ziua Copilului si se organizeaza in ziua de 1 iunie.

Produsele vor avea aplicate procente de reduceri diferite ce vor fi afisate iar valabilitatea ofertei va fi in limita stocului disponibil si limitata ca durata de timp - 24 de ore , dupa epuizarea acestei perioade de timp produsele nu se vor mai putea achizitiona la pretul redus.

Semnalizarea  timpului ramas se va realiza separat pentru fiecare produs in parte.


2. Campania 1- 4 Decembrie - Zilele Insha

Campania se desfasoara pe parcurusul a primelor 4 zile din luna decembrie.
Atsfel, produse din mai multe Brand-uri vor avem reduceri cuprinse intre 5% si 40 % . Produsele vor avea aplicata reducerea  in limita stocului disponibil, iar dupa epuizarea perioade de timp produsele nu se vor mai putea achizitiona la pretul redus.


3. Campania Super Hot Deals

Campania se desfasoara pe parcursul a mai multor zile pentru produse din unul sau mai multe Brand-uri cu reduceri cuprinse intre 5% si 50 % . Produsele vor avea aplicata reducerea  in limita stocului disponibil, iar dupa epuizarea perioade de timp produsele nu se vor mai putea achizitiona la pretul redus.
Produsele comercializate in aceste campanii, sunt produse noi , sigilate, conforme pentru comercializare.

Livrarea se va realiza prin curierat rapid in intervalul 1-2 zile lucratoare de la confirmarea comenzii exceptand zilele de duminica, precum si sarbatorile legale. Pot exista situatii exceptionale, cand produsul comandat nu se mai afla pe stocul furnizorului sau a importatorului in momentul comenzii. Daca un produs comandat aflat la reducere nu se mai afla pe stoc in momentul comenzii poate fi adus pe comanda  in termen maxim de 30 de zile in limita stocului disponibil la fabrica .

Factura fiscala va fi trimisa in format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail furnizata, nefiind necesara stampilarea si semnarea acesteia. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica).

4. Campania Black Friday

Campania Black Friday  Insha.ro se va desfasura in cadrul magazinului online www.insha.ro pe parcursul a 2 weekenduri din luna noimebrie (ultimele 2 weekenduri din luna noiembrie, de vineri incepand cu orele 00:00 pana duminica la orele 24:00) in limita stocului disponibil.

In perioada desfasurarii campaniei, organizatorul va posta produsele participante in campania Black Friday , acestea fiind afisate intr-o pagina speciala creata pentru aceasta campanie. Produsele vor fi marcate special , fiecare produs va avea afisat pretul initial si pretul din promotie cat si procentul de discount de care beneficiaza. Produsele participante in promotie vor fi vizibile si pe site fiind marcate special cu insemnul ”Black Friday” .

Produsele vor avea reduceri cuprinse intre 10 % si 70 %.Ofertele sunt disponibile in limita stocului disponibil .
Pentru produsele din campania Black Friday nu se aplica alte reduceri ,vouchere procentul de reducere nu se poate aplica si pentru alte produse ce nu participa in campanie.

Produsele comandate online prin Cont client vor avea prioritate in procesare, pentru ca o comanda sa fie valabila este nevoie de completarea corecta a formularului de comanda , in special a datelor de livrare. Este nevoie de o adresa de livrare reala si numar de telefon corect.

Pentru comenzile realizate in campania Black Friday exista posibilitatea sa existe intarzieri in livrarea produselor.Termenul  de livrare al produselor este de 10 pana la 20 zile lucratoare. Intarzierile fata de termenul de livrare standard de  1-2 zile se poate datora volumului mare de comenzi dar si a volumului de colete pe care firmele de curierat il au de livrat.

Returul pentru produsele comandate in campania Black Friday se face standard, confirm procedurii ce se regaeste pe magazinul nostru www.insha.ro

Termeni si conditii

Insha.ro va recomanda sa cititi cu atentie termenii si conditiile de utilizare ai site-ului pentru a evita eventualele neintelegeri.
Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor si serviciilor prezentate pe Insha.ro implica acceptarea acestor termeni si conditii. Repsinol S.R.L., detinatorul site-ului Insha.ro, isi rezerva dreptul de a face modificari acestor termeni si conditii, precum si in structura site-ului, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor.

Continutul site-ului Insha.ro este proprietatea Repsinol S.R.L. si este aparata de legea pentru protectia drepturilor de autor.
Informatiile acestui site va sunt oferite cu buna credinta, din surse apreciate ca fiind de incredere. In cazul in care vreunul din articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta legii dreptului de autor, va rugam sa ne contactati de urgenta pentru a lua masurile ce se impun. Produsele de pe acest site sunt oferite in limita stocului disponibil. Nu pot fi cerute despagubiri in cazul in care comanda nu poate fi onorata din motive intemeiate (lipsa produsului din stocul furnizorului, eventuale greseli de tiparire etc.).

Valoarea maxima a obligatiilor a Repsinol S.R.L. fata de clientii sai, in cazul nelivrarii produselor sau a livrarii necorespunzatoare, reprezinta valoarea sumelor primite de la clienti.
Despre calitatea produselor, despre autenticitatea marcii si despre orice alte nelamuriri cu privire la o marca sau un produs anume, clientul se poate adresa furnizorului sau catre Insha.ro.

Livrarea produselor
Comanda plasata pe magazinul online Insha.ro are valoare contractuala insotita de confirmarea de comanda pe care o primiti pe adresa de email indicata in formularul de comanda imediat dupa ce finalizati comanda.

Costul transportului este de 15 lei  indiferent de greutatea coletului sau adresa de livrare.
Livrarea produselor se face prin curierat rapid (DPD Curier).

Nu se fac livrari duminica.

Cheltuielile legate de transport sunt suportate de client si vor fi specificate atat in procesul de plasare al comenzii, cat si pe factura fiscala pe care o veti primi pe adresa de email indicata in formularul de ccomanda. Livrarea se va realiza in intervalul 24-48 de ore de la procesarea comenzii exceptand zilele de duminica, precum si sarbatorile legale.

Pot exista situatii cand produsul comandat nu se afla pe stoc in momentul comenzii sau se livreaza pe comanda din stocul furnizorului extern. Produsele ce lipsesc momentan din stoc pot fi livrate in maximum 30 de zile in limita stocului disponibil la fabrica .

Inainte de a comanda un produs, verificati telefonic sau prin email daca acesta se afla pe stoc. Produsele care nu se afla momentan pe stoc nu pot fi livrate. Comenzile respective pot fi pastrate termen de o luna cu status – In procesare, la solicitarea clientului si se livreaza in momentul in care reintra in stoc. Daca in termen de o luna nu se pot onora, aceste comenzi vor fi considerate anulate, fara o alta notificare. Daca clientul nu precizeaza ca aceste comenzi sa fie pastrate, acestea vor fi considerate nule. Toate informatiile legate de statusul unei comenzi pot fi vizualizate de catre client direct din contul sau de abonat iar la schimbarea statusului accesta va fi instiintat automat pe email si informatia poate fi vizualizata si in contul sau de abonat Insha.ro

Statusuri comanda:

NOUA – Comanda noua plasata

IN RPOCESARE – Comanda in procesarea magazinului

PRELUATA – Comanda preluata si aflata pe traseul curierului

FINALIZATA – Comanda ajunsa la client, emitere factura fiscala

STORNATA – Comanda stornata, in caz de retur de catre client

ANULATA – Ccomanda anulata, acest status poate fi schimbat si de catre client direct din contul sau de abonaa insa numai in primele 24 de ore de la plasarea comenzii.

 

Factura fiscala va fi trimisa in format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail comunicata de Dvs in formularul de comanda, nefiind necesara stampilarea si semnarea acesteia. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit.

Toate produsele sunt livrate cu instructiuni de montaj si utilizare in limba romana, daca in mod exceptional acestea au lipsit din colet , se pot trimite clientului in format electronic pe adresa de e-mail lasata in comanda.

Comanda
Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Insha.ro, prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a bunului.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  • invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Insha.ro, in cazul platii online;
  • datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte.

Returnarea produselor
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun , în termen de 30 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.

In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va trebui sa completeze online formularul de retur ce se regaseste pe Insha.ro.
In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv sau pachet in cazul in care produsul se livra cu un alt produs gratuit. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in 24 de ore de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract.

Rambursarea contravalorii produsului se va face in 24 de ore de la receptia produsului returnat sau dupa primirea dovezii ca produsele au fost expediate catre Vanzator .
 In cazul in care un produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea produsului, in termen de 24 de ore de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt .

Produsul poate fi returnat in urmatoarele conditii :

  • sa nu prezinte urme de asamblare, zgarieturi, lovituri
  • ambalajul etichetele si acesoriile intacte
  • sa nu prezinte semne de utilizare

Exceptări de la dreptul de retragere fac articolele de igiena precum aspiratoarele nazale, pompele de san, sterilizatoarele etc.

Produsul nu trebuie folosit in exterior si sa nu prezinte urme de utilizare sau montaj!
Daca produsul nu corespunde cerintelor clientului se recomanda evitarea utilizarii si montarii lui. In cazul refuzarii produsului va rugam sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur.

Renuntarea la un produs se poate face doar daca ati achizitionat produsul prin curier. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (inclusiv ambalajul) si nu prezinta semne de uzura. In cazul refuzarii produsului va rugam sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur.Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de 24 de ore.Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza produsul.Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute si in :
Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Odata cu lansarea comenzii produsului clientul isi da acordul privind Termenii si Conditiile comerciale si i sa adus la cunostinta termenul de 30 zile privind returnarea unui produs sau retragerea din contractul la distanta.
Daca produsul livrat catre client este neconform , prezinta defecte sau este deteriorat contravaloarea transportului este suportata integral de catre Repsinol S.R.L..

Conditii generale pentru retur:

  • In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • Produsul returnat trebuie sa fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator/distribuitor.
  • In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G Nr.34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G Nr.34/2014
  • In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului si inregistrarea de comenzi noi.

Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat rapid. In cazul returului prin curier al unui produs aflat in perioada 30 zile , costurile de transport sunt suportate de catre cumparator.
Consumatorul este responsabil  in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Link-uri utile :

Produsele primite defecte
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a Repsinol S.R.L. sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Daca Repsinol S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul identic, se va restitui contravaloarea produsului.

Garantii
Toate produsele ce se comercializeaza pe site-ul www.insha.ro au garantia oferita de producatorul respectivului produs. Garantia se solutioneaza la sediul Repsinol S.R.L. prezentat in pagina de contact de catre Repsinol S.R.L., prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea Repsinol S.R.L., iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid DPD Curier. Solutionarea garantiei se face in maximum 30 zile calendaristice.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Echipa Insha.ro va asigura in implicarea totala pentru a rezolva eventualele probleme aparute la anumite produse din cauze necunoscute sau care nu depind de noi.

 

 

 


Aboneaza-te la newsletter

Pentru a fi la curent cu cele mai noi produse!